En rätt så bra dag...

Vilket skönt väder det har varit idag :-) Har varit ute och gått mkt med Saga idag. Och så har vi träffat Denize och hennes lilla Alica. Igår så var jag på bvc vägde & föreldragrupp, verkar vara helt ok mammor tycker jag. Var så skönt att få prata med andra mammaor som har barn med kolik. Fast jag måste säga att det har blivit lite bättre.
Och i måndags så var jag och träffade underbara Liselott på Mvc, så skönt att få prata med henne om den dagen Saga kom fram till nu... Varför har man inte fler sådana människor i sin omgivning.. Men men skönt att få prata ut.
Jag är SÅÅ glad för MIN älskade dotter, men jag mår inte så jätte bra mkt gammalt & nytt....
Men jag ska tänka på mkt som Liselott sa till mig... Hmm igår så skulle min älskade mamma fyllt 54 år. Gud vad jag saknar henne, inte så kul alla ggr & bli mamma och inte ha sin mamma vid sin sida.. känner mig rätt så ensam..
men men..
Nehe nu ska jag skynda mig & slänga mig i duchen innan Saga vaknar & ska ha mat. Bilder kommer i morgon,Camerans batteri är på laddning.

/Emma


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Du har mej det vet du.

Du kan alltid ringa mej och prata okej jag mår inte heller så bra .

Saknar mammma oxså.

Men det betyder inte att jag inte kan finnas här för dej och min syster dotter.

Kan hålla med dej att dte är inte så roligt att bli mamma när man inte har sin mamma här.

Din syster som alltid kommer att finnas här för dej och saga.

2009-04-30 @ 08:39:42
Postat av: Sara

Ring om du vill prata gumman!

2009-04-30 @ 08:53:15
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/
Postat av: Elin Johansson

jag har med liselott! tycker med hon e jätte bra, hade henne med liam och har henne denna gången också=)

2009-05-02 @ 13:15:03
URL: http://hanssonfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0