Har varit hemma i K-hamn idag :-) Annars så går tankarna till hunny & co idag.

Ja idag när jag vaknade så var jag tvungen att åka till Karlshamn & handla katt mat på vetrinärstationen. Och det är ju aldrig fel att få åka till karlshamn. Det är inte utan att jag saknar det,tror aldrig att jag kommer att känna mig "hemma" här i R-by...
Passade på att visa upp Saga för min syrra och hennes två barn. Dom har ju inte träffat Saga innan.
Jaha idag så jobbar fredde och många andra sin sista dag på jobbet... Känns skit men vad ska man göra??!! tur att jag har en fast heltidstjänst i allafall. Fast det löser sig säkert... Nehe nu får jag sluta ska byta däcken mm och sen tänkte jag ut och gå en runda..
Lägger ut lite bilder från veckan och från idag.

/ Emma



Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack för träffen i dag.

2009-04-30 @ 23:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0