Hmm tiny Saga börjar bli stora tjejen..

Nu när Saga sover så passar jag på att plocka lite med hennes kläder & ta bort sådant som är för litet nu som hennes kläder i stl 40. För nu har hon kläder i stl 45-50. När man gemför kläder i 40 med dom i 50, så märker man hur fort det går.. Ska verkligen ta vara på tiden nu, & framför allt nu när det är som det är... Men jag orkar inte tänka på det..
Nehe nu tycker jag att tiny kan vakna så vi kan åka & hälsa på Freddes jobba kommpis.
Lägger ut lite bilder på Saga allt från Neo till nu... tiden går som sakt fort.. Men om man inte vill de då :-)

Hmm ja som sakt tiden går fort... Nehe nu vaknar Saga så nu är det snart utgång i det fina vädret :-)
Ha det gott.

/Emma

Kommentarer
Postat av: Moster Jenny

Längtar så tills jag får träffa moster allt.

2009-04-26 @ 20:06:30
Postat av: Sara

Fin bloggen har blivit!

2009-04-28 @ 09:03:08
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/
Postat av: Sara

Han håller på att få tänder, kan vara det annars är det nog en vanlig förkylning :-( kram

2009-04-28 @ 19:09:30
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/
Postat av: Linda

Heeeejj! =)

Va roligt att du me bloggar nu! =)

Guuud så söt hon e lilla sessan! Kan inte fatta att Sam vatt så pyttig =) men tiden går fort som du skrev.. vart ska ni flytta?? Hoppas allt e bra me er! Krama!

2009-04-28 @ 20:00:51
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0