Lördag 25/4

Åh vilket skönt väder det har varit i dag :-) Har låtit bli packningen idag. Tog Saga och gick en lång runda istället.
Sen så kom Freddes föreldrar och lämnade lite saker till Saga :-) Tack så mkt..
Annars så har det inte hänt så mkt, känner mig trött trots att Saga bara har varit vaken 4ggr i natt. Märks att hennes droppar för koliken börjar hjälpa.. :-) Hmm vad jag vill flytta nu, är trött på denna röran...
Har tränat på min wii bräda idag... ja hare gud, så skönt att man kan skratta åt sig själv :-) Ska försöka att ta 30 min varje dag plus promenad,om nu min älskade dotter går med på det.. Hon kommer så klart först..
Väntar på att min hunny ska komma hem så att vi kan äta. Och sen bara mysa alla tre i soffan.
Lägger ut liter bilder ifrån idag när hon har sina fina kläder som hon har fått ifrån nattisarna, Tackar.
/ Emma

Min Älskade Saga ;-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Emma



Vad söt lilla Saga är.

Kram

2009-04-25 @ 21:31:59
URL: http://familjengandsjoflyckt.blogg.se/
Postat av: Ann-Christine

Hej Emma.

Gud vad söt hon är lilla Saga =)

Kram Anki

2009-04-26 @ 09:24:42
URL: http://frogspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0