Detta har hänt i helgen.

Har inte hunnit skriva på ett tag, Men nu Sover Saga efter våran lilla runda så jag passar på att skriva om helgen.
Har varit en bra helg och helt underbart väder :-) I fredags så var vi hemma hos Jenny & Jimmie med barn, Javve & Susanne var oxå där. Hon börjar att få mage nu, bara fem månader kvar. Så mysigt med mage :-) Kan sakna det ibland faktiskt. Det var en jätte trevlig kväll.
Och i går så var det SÅÅ mysigt de la familja var faktiskt själva ;-) Vi var ute i b- parken och hade lite mat med oss och sen gick vi en runda. Jag njöt av fulla drag ;-) Sen på kvällen så kom Martin och hälsade på. Så vid elva gick jag och Saga och la oss och mös i sängen,sen vid sex i morse så vaknade jag av att ngn låg och tittade på mig.
Blödig som jag är så blev jag helt rörd och pussade på Saga & tillbaka fick jag ett leende. Shit vad jag älskar detta barn.
Och idag händer inte så mkt syrran med barn kommer och hälsar på,annars blir det lungt.
Har bestämt mig för att inte gå ngn långrunda idag, orkar liksom inte med denna HYSTERI alla har om att "banta" mm.
Har större problem just nu.. men men får vara som man är när man inte blev som man skulle. Och om man ska vara ärlig,hur kul hade det varit om alla hade varit "perfekta" om det nu finns...
Nehe nu ska jag fixa lite här hemma.

/Emma




Kommentarer
Postat av: Linda

Håller me dig! En sak i taget!

Visst e de underbart att man bara kan ligga o kolla på varandra =) njuuuut =) sen blir de ingen lugn o ro hehe =) Kram!

2009-05-05 @ 12:42:38
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Sara

Är bara så trött på alla såkallade vänner man håller på och ställer upp en massa på och sen är dom bara allmänt tröga.. :-)

2009-05-05 @ 12:47:51
URL: http://familjenbergquistpoopuu.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej har du tid snart ???? puss puss

2009-05-06 @ 08:45:41
Postat av: anne

det va ja ovan =)

2009-05-06 @ 08:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0