Längtar...

Känner att jag längtar sjukt mkt just nu till Sagas kolik försvinner... Hon har haft det lite mer än en månad, börjar runt 19 el 20 och kan hålla på till morgonen. Så man är ingen pigg mamma :-) Känner bara ibland att jag skulle vilja ta bilen och bara köra tills bensinen tar slut & stanna där... Är liksom lite mkt nu. Flytt,allt som varit och allt som händer med Saga. Fredde blir varslad mm mm som jag inte orkar skriva om. Men men min kära mamma sa alltid till mig att jag är en kämpe. Så det är bara att bita ihop.. inte så där jätte lätt. men tro mig jag vet att livet inte är lätt.
Nog om detta....
I veckan har det typ inte hänt så mkt,det har ju varit såå tråkigt väder, fast jag ska inte klaga för jag har kommit långt med packningen och städ. Passar på när Saga sover, för på dagarna sover hon :-) Och Fredde har varit hos Uffe på kvällarna och kollat på fotboll & hockey...
I onsdags så var jag och Saga och hälsade på Anne med com :-) Var riktigt trevligt, Det var så länge sedan vi träffades,vi är väl båda lika bra på att höra av oss. Men det är alltid lika kul att träffa anne.
Anne sa ngt såå bra till mig som jag går runt och känner men inte säger, Att man MÅSTE säga nej & att det är JAG som är mamma. Typ att om folk vill hålla,passa mm mm. För jag kan vara helt ärlig vänner & familj, den dagen som jag lämnar ifrån mig Saga är när jag ABSOLUT måste. Det har hänt så mkt med henne så jag klarar liksom inte känna den pressan att alla vill såå himla mkt. Tack så mkt Anne för att du förstår mig :-) 
I dag så ska vi till tippen med det sista :-) Sen ska jag bara vara, är rätt så slut om jag ska vara ärlig. Hoppas att det funkar bättre snart med Dropparna för Sagas kolik. Om inte så står jag ut,för vad gör man inte för ngn man ÄLSKAR över allt annat.
Ha en trevlig helg,det hoppas jag på...
/Emma

När vi va hos Anne.




Efter nattens "skrik" Så sover jag gott i bilbarnstolen som jag gillar :-)



Kommentarer
Postat av: Anne

hej hej ja visst e vi bra på att höra av oss !! kan gå år emellan samtalen ;) konstigt !! men det va skojigt att träffa er !fina bilder du tog på oss ;) hon e ju underbar din lilla dotter LJUVLIG e ett bra ord !! klart att det e du som bestämmer över hur saga ska tas om hand , ingen ska få köra över din / freddes vilja , blir bara "tannagnissel" då å så kommer allt ut en vacker dag å det som kommer ut brukar inte vara så fint.... ha en bra helg å tat lungt kram kram Anne

2009-05-08 @ 14:33:18
Postat av: Linda

Fy, de låter verkligen tufft.. men det har ett slut.. kram på er!!

2009-05-08 @ 14:45:32
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/
Postat av: Linda

De går framåt me huset, men de tar ju sin tid.. o ska va ute ur lägenheten om ca 3 veckor.. stress stress..

Dannys systers son hade oxå kolik, hört om hur fruktansvärt de kan va.. hoppas hon får må bra snart lilltjejen.. Kram!

2009-05-08 @ 19:33:37
URL: http://dannysamlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0