Mkt denna vecka..

Hmm,ja det har varit en del denna veckan upp vid halv 7både Mån-Tis lite jobbigt när man inte sover på nätterna :-(. I måndags så körde jag Fredde till Tingsryd då han skulle på ngn intervju & i går så skulle vi till Karlshamn. Passade även då på att träffa min absolut bästa vän Asia.
Åh vad jag saknar henne... Sen idag så skulle jag oxå iväg för min egen del,men avbokade det. Känner att jag måste ta det lite lungt.. Har hållt på mkt med packning & rensat mm
När det gäller Sagas kolik så i natt så skrek hon bara intensivt i två timmar inatt. Längtar tills det försvinner helt. Men det gör det snart.. :-)
Tror att dom som var och kollade nu sist på lägenheten tog den,hittar inte den på blocket längre.. Hoppas att dom gjorde det så att vi slipper dubbla hyror :-( Ekonomin är ju inte på topp just nu..
Jag hade önskat igentligen att flytten gick till Karlshamn igen.. det är rätt så tufft att bo i en kommun som man inte känner sig "hemma" i el trivs i. Har verkligen försökt men efter 6 år känner jag likadant.. Tänk om jag skulle börja tänka på mig själv & göra sånt som jag vill...
Men jag ska ialla fall unna mig kläder nu när skattepengarna kommer el en ny Tattoo ;-) Fast jag vill ju ha ett nytt köksbord oxå hmm mkt man vill ha..
Har försökt att lägga in bilder... men det funkar så där bra..Grr Men det kommer sen.
Ha det så bra.

/Emma

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du får gärna flytta hem igen.

Då kommer jag närmare till att gossa med min underbara systerdotter.

Älskar er två så mycket.

2009-05-19 @ 19:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0